Odpowiedzi

2009-11-03T20:44:20+01:00
Proste



CHiny
fAraon
Mumifikacja
Budda
konfUcjusz
haRappa
sArkofag
Babilon
Indie

1 Panstwo nad rzekami Zolta i Niebieska
2 wladca egiptu
3 zabieg w egipcie zapobiegajacyrozkladowi zwlok
4 1 osoba ktora rozpowrzechnila buddyzm
5 konfucjalizm zawdzieczamy
6 1 z glownych miast starozytnych indii
7 ozdobiona zlotem trumna faraonow
8 miasto zbudowany ok 2 tysiacy lat pne nad eufratem
9 1 z glownych miast byloMohendżo Daro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:59:30+01:00
Masz w zalaczniku, bo mi sie word zepsul i nie moglam skopiowac ;-)