Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:35:35+01:00
Według mnie asertywność pomaga w życiu, ponieważ jest to bardzoo ważna umiejętność, mianowicie umiejętność wyrażania własnych emocji uczuć i opinii w sposób otwarty, przy równoczesnych opiniach innych ludzi ;)))
4 5 4
2009-11-03T20:36:01+01:00
Czasami warto powiedziec "nie" np wtedy gdy ktos nam proponuje narkotyki czy inne uzywki.
czasem jest to przeszkada kiedy ktos jest nade asertywny bo czasem nie zdaje sobie sprawy z tego co traci przy wymówieniu slowa "nie"
3 1 3
2009-11-03T21:01:17+01:00
Moim zdaniem dobrze jest być osobą asertywną.

Taka osoba nie mowi tylko NIE, ale mowi stanowczo NIE i uzasadnia,
bo gdy powiemy NIE BO NIE, to ktoś może się obrazić.

Należy nauczyć się odmawiać, aby nas nie wykorzystywano.
Ludzie często wykorzystują osoby słabsze, mniej asetrywne do złych rzeczy.


Taka jest moja opinja ;P
1 5 1