POPRAW BŁĘDY .

1. I just don't know what do .
2. I'm going to practise by making some exercises .
3. What about go to Chinese restaurant for lunch ?
4.I'll tidy your boots if you're too busy .
5. You won't be allowed go out if you don't do the housework .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T12:25:29+02:00
1. I don't just know what to do.
2.I'm going to practise making some exercises.
  • shop
  • Początkujący
2010-04-12T12:30:03+02:00
1 właśnie nie wiem co robić
2 idę do wykonywania zawodu po przez ćwiczenia
3 co iść do chińskiej restauracji na obiad ?
4 czyste buty jeśli jesteś zbyt zajęty
5 Nie będzie mógł wyjść, jeśli nie do prac domowych


Tak napisałaś to zadanie musisz je poprawić ponieważ jest wszystko źle zrobione a jeśli nie potrafisz tego poprawić to napisz co byś chciała napisać po polsku a ja ci to przetłumaczę na angielski