Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T12:59:49+02:00
1. Mama wysyła Czerwonego Kapturka do babci, aby zaniosła jej smakołyki, gdyż babcia jest chora.
2. Czerwony Kapturek po drodze spotyka w lesie złego wilka
3. Wilk wypytuje Czerwonego Kapturka gdzie zmierza i gdzie mieszka jego chora babcia.
4. Wilk pomyślał sobie, że Czerwony Kapturek to smakowita przekąska i namawia ją, aby poszła poszukać kwiatków dla babci, a sam udaje się do domku chorej babci.
5. Czerwony Kapturek wchodzi w głąb lasu i szuka kwiatków dla chorej babci.
6. Wilk poszedł do domku chorej babci i przedstawił się jako Czerwony Kapturek.
7. Wilk wchodzi do mieszkania chorej babci, wskoczył do jej łóżka i zjadł babcie.
8. Wilk założył ulubione ubrania babci i położył się w jej łóżku.
9. Czerwony Kapturek dochodzi do domku chorej babci.
10. Babcia wygląda dziwnie dla Czerwonego Kapturka i dlatego wypytuje ją o jej wygląd.
11. Wilk połyka Czerwonego Kapturka.
12. Najedzony wilk zasnął.
13. Myśliwy, który przechodził obok domu zdziwił się, że babcia głośno chrapie.
14. Myśliwy wszedł do izby i ujrzał wilka.
15. Myśliwy próbuje zastrzelić wilka, ale pomyślał sobie, że wilk mógł połknąć babcię.
16. Myśliwy rozcina brzuch śpiącemu wilkowi i ratuje Czerwonego Kapturka i chorą babcie.
17. Czerwony Kapturek pobiegł po kamienie i myśliwy zaszył je w brzuchu wilka.
18. Wilk się obudził, podskoczył, ale zaraz opadł na dół od ciężkich kamieni i upadł nieżywy.
19. Myśliwy zdarł futro wilkowi i poszedł do domu.
20. Babcia zjadła ciasto i wypiła wino, a Czerwony Kapturek pomyślał, że już nigdy nie pójdzie sam do lasu.
22 3 22
2010-04-12T13:04:57+02:00
1.Podarowanie dla dziewczynki od babci czerwonego kapturka.
2.Prośba matki Czerwonego Kapturka o zaniesienie w koszyku placka i flaszki wina dla chorej babci.
3.Przestroga matki by dziewczynka nie zbaczała z drogi.
4.Spotkanie wilka w lesie przez Czerwonego Kapturka.
5.Rozmowa z wilkiem.
6.Zbieranie kwiatków przez dziewczynkę za namową wilka.
7.Poszukiwanie przez wilka domu babci Czerwonego Kapturka.
8.Połknięcie babci przez wilka.
9.Niedowierzanie w wzmianę wyglądu babci przez dziewczynkę.
9.Połknięcie Czerwonego Kapturka przez wilka.
10.Zaspokojenie głodu przez wilka ,twardy, głeboki sen.
11.Wizyta leśniczego w domu babci.
12.Rozcięcie brzucha wilka i uwolnienie babci i Czerwonego Kapturka przez leśniczego.
13.Napełnienie brzucha wilka kamieniami.
14.Śmierć wilka
15.Świętowanie szczęśliwego zakończenia.


Jak się pisze plan wydarzeń to nie używa się czasowników czyli np. poszedł. ;)
27 4 27