Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T12:46:49+02:00
8,7*10=87l
87*3,83=333,21
odp:Pan Wojtek na benzynę wyda333,21zł.
12 3 12
2010-04-12T12:48:10+02:00
Wartośc paliwa na 100 km 8,7x3,83=33,32
na 100 km 33,32 to w 1000 jest 10 setek zatem wartość paliwa za 1000 litrów
333,20
10 3 10
żleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2010-04-12T12:48:46+02:00
8,7l-100km
x-1000km
x=8,7*1000:100
x=87l
87*3,83=333,21zł
Aby przejechać 1000km pan Wojtek musi wydac na benzynę 333,21zł
10 3 10