Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:35:24+01:00
1: Spotkanie w Tynieckiej gospodzie
2:Napad Zbyszka na pasła krzyżackiego
3:Surowy wyrok królewski i ocalenie Zbyszka przed Danuśkę
4:Choroba Maćka ,powrót do bogdańca
5: Poznanie Jagienki ,polowanie na niedźwiedzia
6:Wyjazd Zbyszka na Mazowsze
7:Spotkanie z księżną Anną danutą i Danusia
8:Uratowanie życia panu de Larche
9:Skargi krzyżaków na Juranda ze Spychowa
10:Slub Zbyszka i Danusi
11:Porwanie dziewczyny
12: Jurand w Szczytnie
13:poszukiwanie danuśki
14:Uwięzienie i okaleczenie Juranda
15:Wyjazd Maćka i Jagienki do Malborki
16 :Odnalezienie więzionej przez zygfryda Danusi
17:Choroba dziewczyny
18:Zygfryt przed Jurandem -przebaczenie
19:Samobójstwo Zygfryda ,śmierć danusi
20:Spotkanie Zbyszka iJagienki na dworze Anny Danuty
22:Zbyszko z poselstwem w Malborku.Spotkanie z Maćkiem
23:Z powrotem w Spychowie. Śmierć Juranda.
24:Ślub Zbyszka i Jagienki.
25:Wojna z Zakonem. Bitwa pod Grunwaldem.
26:Powrót do Bogdańca
1 5 1
2009-11-03T20:52:43+01:00
1.Pierwsze spotkanie Danusi i Zbyszka w gospodzie
2. Ślubowanie Zbyszka
3.Wyjazd księżnej Anny Danuty z Danusią, Zbyszkiem i dworem do Krakowa.
4.Uwięzienie Zbyszka w więzieniu z napaść na posła
5.Odwiedziny Zbyszka przez Danusię w więżieniu
6.Uratowaniw Zbyszka
7.Przyjazd Juranta w odwiedziny
8.Wyjazd Zbyszka i Maćka do Bogdańca
9.Odszukanie Danusi przez Zbyszka
10.Porwanie Danusi
11.Poszukiwanie Danusi przez Zbyszka
12.Odnalezienie Danusi przez Zbyszka
13.Śmierć Danusi
3 2 3