Odpowiedzi

2010-04-12T13:18:18+02:00
Bardzo mi szkoda Tych ludzi ktorzy zgineli w tragedi ale smierc tych ludzi nie pujdzie na marne polepszaja sie nasze stosunki z rosja.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:11:29+02:00
Każdy człowiek na pewno słyszał o tragedii, jaka wydarzyła się w Smoleńsku. Jest bardzo przerażająca wiadomość. Czuję sie, jakbym straciła kogoś z rodziny. Żal, smutek i wspomnienia - to tylko zastało po tych wspaniałych i bardzo mądrych osobach. Do dnia dzisiejszego tak naprawdę nie wiedzieliśmy co oznacza słowo "Katyń" po tej tragedii jest inaczej. Myślę jednak, że przez tą katastrofę ludzie staną się bardziej pomocni do cudzych nieszczęść.