Odpowiedzi

2010-04-12T13:24:18+02:00
Ponieważ osoby, które sa związane z Polską ,a zgineły w katastrofie lub umarły to wtedy ogłaszana jest żałoba narodowa.Jest ona po to by ludzie w kraju zatrzymali się na zadume,oddanie hołdu,refleksję.Wkraju odwołuje się wszystkie imprezy związane z koncertami,meczami.Gdy Ojciec święty zmarl to też była ogłoszona żałoba,gdy zawaliła sie hala w Katowicach to także była żałoba.W sobote 10.04.2010 wydarzyła się ogromna tragedia dla polaków ,rozbił się samolot z delegacją wysokich urzędników panstwowych ,wraz z prezydentem Polski,którzy mieli uczcic ofiary w Katyniu.Niestety sami zgineli,aby polacy mogli w ciszy i zadumie uczcic ich nipotrzebną śmierc ogłoszono tygodniowa żałobę.Myśle ,że długo będziemy pamiętac tych ludzi,którzy zginęli,poniewaz takich osób nie wolno pominąc w myślach.Módlmy się ,by już nigdy do czegoś takiego nie doszło..
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T13:25:13+02:00
Jest ogłaszana, żeby uszanować te osoby, które zginęły np. Prezydent.
Był ważną osobą i Polsca docenia go, bo oddał największy hołd.
Celem tego jest uszanowanie jego śmierci i wynagordzenie mu tego.
1 3 1