Uzupełnij zapisy:
(na ułamki dziesiętne)

a) 1kg 125g = .........kg
b) 283g = ......kg
c) 1kg 50dag =.........kg
d) 6kg 5g= .......kg
e) 2t 15kg = ........t
f) 1835 kg = ..........t
g) 10km 10m = .........km
h) 2km 52m = ........km
i) 18cm = ......m
j) 5cm 6mm =......cm
k) 1m 52cm = .......cm
l) 9dm 8cm = .......cm

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T13:17:26+02:00
A) 1kg 125g = 1,125kg
b) 283g =0,283kg
c) 1kg 50dag =1,5kg
d) 6kg 5g= 6,005kg
e) 2t 15kg =2,015t
f) 1835 kg = 1,835t
g) 10km 10m =10,01km
h) 2km 52m = 2,052km
i) 18cm = 0,18m
j) 5cm 6mm =5,6cm
k) 1m 52cm = 152cm
l) 9dm 8cm = 98cm
4 4 4
2010-04-12T13:19:12+02:00
A) 1kg 125g = 1,125kg
b) 283g = 0,283kg
c) 1kg 50dag =1,5kg
d) 6kg 5g= 6,0005kg
e) 2t 15kg = 2,015t
f) 1835 kg = 1,835t
g) 10km 10m = 10,01km
h) 2km 52m =2,052km
i) 18cm = 0,18m
j) 5cm 6mm =5,6cm
k) 1m 52cm = 152cm
l) 9dm 8cm = 98cm
2010-04-12T13:21:37+02:00
A)1,125kg
b)0,283kg
c)1,5kg
d)6,0005kg
e)2,015t
f)1,835t
g)10,01km
h)2,052km
i)0,18m
j)5,06cm
k)152cm
l)98cm
1 3 1