Odpowiedzi

2009-11-03T20:37:28+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/28179-29-pytania_do_krzyzakow albo tu http://www.sciaga.pl/tekst/74673-75-pytania_i_odpowiedzi_do_krzyzakow
wejdz sobei . ja te pytania mialam na sprawdzianie . identyczne . wiadomo skad moja nauczycielka brała :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:54:52+01:00
Akcja toczy się na przestrzeni 11-12 lat. Rozpoczyna się w roku 1399 (śmierć Jadwigi) a kończy w 1410 ( bitwa pod Grunwaldem) Wydarzenia rozgrywają się w miejscach: Tyniec, Kraków, Ciechanów, Malbork, Szczytno, Sieradz, Płock, Wilno, Nowe Kowno, Krunwald...
Postacie to:
-Zbyszko z Bogdańca
-Maćko z Bogdańca
-Danusia Juranduwna
-Jagieńska Zychówna
-Jurand ze Spychowa
-ksiąd Kaleb
-Hlawa
-Zych ze Zgorzelic
-Fulko de Lorche

Postacie historyczne:
księżna Anna Danuta, Powała z Taczewa, Skirwoiłło, Kuno Lichtenstein, Konrad von Jungingen, Ulryk von Jungingen\

To są mniejwięcej takie sobie ważne wydarzenia które powinny być na sprawdzianie...