Odpowiedzi

2010-04-12T13:24:18+02:00
Róże,cyprysy,tulipany,świerki,fiołki,bratki,kaktusy,stokrotki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T13:51:15+02:00
Rośliny i kwiaty - stokrotka, dalia, róża, mniszek, fiołek, narcyz, żonkil, tulipan, zawilec, sasanka, krokus, dziurawiec,, melisa, mięta, lilia, hiacynt, malwa, dzwonek, storczyk, chryzantema, hortensja, konwalia, paprotka, pelargonia,

Krzewy - tuja, modrzew, cyprys, malina, porzeczka, kalina, dziki bez czarny, aronia, leszczyna, głóg, magnolia,
2010-04-12T14:35:48+02:00
Kwiaty-róże,tulipany,narcyzy,krokusy,piwonie,fiołki,żonkile,pelargonie,
Krzewy-
tuja,porzeczka czarna i czerwona,forsycja,aronia,