Odpowiedzi

2009-11-03T20:40:04+01:00
Historczyne: Władysław Jagiełło, Królowa Jadwiga, Urlyk van Jungingen, księżna Anna Danuta, król Witold
Fikcyjne: Zbyszko, Maćko, Danusia, Sanderus, Jagienka.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:41:55+01:00
Fikcyjni:
Bohaterowie fikcyjni: Zbyszko z Bogdańca, Maćko z Bogdańca, Jurand ze Spychowa, Danusia Jurandówna, Jagienka Zychówna, Zych, Hlawa, Sanderus, Fulko de Lorche, Zygfryd de Löve, Kuno Lichtenstein, brat Rotgier, Hugo von Danveld.

Historyczni:
Bohaterowie historyczni: Władysław Jagiełło, Jadwiga, Witold – książę litewski, Konrad von Jungingen – wielki mistrz krzyżacki, Ulryk von Jungingen, Janusz – książę mazowiecki, księżna Anna Danuta, rycerze polscy: Zawisza Czarny, Powała z Taczewa, Zyndram z Maszkowic.
11 4 11
2009-11-03T20:45:34+01:00
Postacie fikcyjne:
* Zbyszko z Bogdańca herbu Tępa Podkowa, zawołania Grady
* Maćko z Bogdańca
* Danusia Jurandówna
* Jagienka Zychówna
* Jurand ze Spychowa
* ksiądz Kaleb
* Hlawa
* Zych ze Zgorzelic
* Fulko de Lorche
* Hugo de Danveld
* Diederich

Postacie historyczne:
* księżna Anna Danuta
* Powała z Taczewa
* Skirwoiłło
* Kuno Lichtenstein
* Ulryk von Jungingen
3 3 3