Podane wyrazy ułóż w kolejności alfabetycznej :
mżawka, dróżka, kałuże, każda, odzież, drżeli, żegnali, ociężali, bieżnia, żucie, próżno, żądac, Wyżyna Krakowsko-Częstochowska, młodzież, lekceważyc, bliższy .
Dam naj ::) to jest łatwe więc dam 10 punktów.

3

Odpowiedzi

2010-04-12T14:04:49+02:00
Bieżnia,bliższy,dróżka,drżeli,kałuże,każda,lekceważyć,młodzież,mżawka,odzież, próżno,Wyżyna Krakowsko-Częstochowska,żądać,żegnali,żucie.
1 2 1
2010-04-12T14:05:00+02:00
Bieżna, bliższy, dróżka, drżeli, kałuże , każda, lekceważyć, młodzież, mżawka , ociężali, próżno, Wyżyna krakowsko-częstochowska,żądać, żegnali
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:10:40+02:00
Bieżnia, bliższy, dróżka, drżeli, kałuże, każda, lekceważyć, młodzież, mżawka, ociężali, odzież, próżno, Wyżyna Krakowsko-Częstochowska, żądając, żegnali, żucie
2 5 2