Podane wyrazy ułożyc w kolejności alfabetycznej: mżawka ,
dróżka , kałuże , każda , odzież , drżeli , żegnali , ociężali , bieżnia , żucie , próżno , żądac , Wyżyna Krakowsko-Częstochowska , młodzież , lekceważyc , bliższy .
Dam NAJ :) to jest łatwe więc dam 10 punktów.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:05:45+02:00
Bieżnia
bliższy
dróżka
drżeli
kałuże
każda
lekceważyć
młodzież
ociężali
odzież
próżno
Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
żądać
żegnali
żucie
Proszę o Naj. ;))
2010-04-12T14:06:20+02:00
Wg alfabetu:
bieżnia, bliższy, dróżka, drżeli, kałuże, każda, lekceważyć, młodzież, ociężali, odzież, próżno, Wyżyna Krakowsko-Częstochowska, żądać, żegnali, żucie
2010-04-12T14:06:41+02:00
Bieżnia bliższy dróżka drżeli kałuże każda lekceważyc młodzież ociężali odzież próżno Wyżyna Krakowsko-Częstochowska żądac żegnali żucie