Odpowiedzi

2010-04-12T14:03:46+02:00
"Sądzę, że imię człowieka nie ma znaczenia. Ważne jaki on jest". Nie oceniamy bowiem człowieka po wyglądzie, przynajmniej nie powinniśmy tego robić. Żeby dowiedzieć się prawdy o człowieku musimy dobrze go poznać .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:10:37+02:00
Sądzę, że imie człowieka nie ma znaczenia. Pokazuje ono tylko zewnętrzny wygląd jak i jego nazwę. Nie robi to na nim nic poniewż tak naprawdę ważne jest tylko to jakie ten człowiek ma serce i zachowanie. Bez względu na jego imię czy wygląd. Niepowinniśmy zwracać się do czyjegoś wyglądu oraz na tej podstawie go oceniać. Niewiele ludzi zdaje sobie z tego sprawę, że liczy się tylko wnętrze innych ludzi.