Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:43:11+01:00
10 dag = 0,1 kg.
Fg = 0,1 kg x 10 N/kg
Fg = 1 N

2 t = 2000 kg
Fg = 2000 kg x 10 N/kg
Fg = 20000 N
2009-11-03T20:49:10+01:00
10dag = 100g = 0.1kg Fp- ciężar pudełka
Fp=mg Fs- ciężar samochodu
Fp=0.1kg * 10 m/s <do kwadratu>
Fp=1N

2t = 2000kg
Fs=mg
Fs=2000kg * 10m/s <do kwadratu>
Fs=20000N

Odp. Ciężar pudełka wynosi 1N, a ciężar samochodu 20000N.