Odpowiedzi

2010-04-12T14:11:41+02:00
W Smoleńsku, gdy Lech Kaczyński wybrał się swoim prywatnym samolotem rządowym, w delegacje doszło do tragedii ,którą naród Polski zapamięta na zawsze.Tą tragedią było rozbicie sie samolotu z 96 pasażerami na pokładzie wraz załogą pojazdu.Między innymi w środku samolotu byli:Lech Kaczyński,Maria Kaczyńska oraz cała załoga prezydenta czyli politycy i doradcy.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T14:14:38+02:00
Lech Kaczyński, jego żona Maria Kaczyńska oraz wielu innych ludzi zajmujących wysokie stanowiska państwowe lecieli do lasu Katyńskiego, aby oddać hołd poległym tam żołnierzom. Polegli oni za ojczyznę. W trakcie lotu do Katynia w Rosji, w Smoleńsku wydarzyła się tragedia, która wstrząsneła całym światem. Wszyscy uczestnicy lotu nie żyją. W Polsce została ogłoszona żałoba narodowa trwająca tydzień. W związku ze śmiercią prezydenta RP, dowodzenie państwem Polskim przejał Bronisław Komorowski - marszałek sejmu. Cała Polska uczciła pamięć o bohaterach sprzed 70 lat i pamięć po tych którzy zgineli w ubiegłym tygodniu - 2 minutami ciszy.

[*]

Sama pisałam ;d proszę o naj ;**
1 1 1