Odpowiedzi

2009-11-03T20:44:55+01:00
Ja mysle ze to co Ci zaraz wysle w wiadomosci prywatnej przyda Ci sie w napisaniu tej prezentacji
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:13:28+01:00
W swojej prezentacji powinieneś zamieścić wszystkie podzespoły(czyli części, które znajdują się w twojej obudowie PC). Najważniejszymi podzespołami są: procesor, płyta główna, pamięć RAM, karty rozszerzeń (karty graficzne, dźwiękowe, sieciowe), dysk twardy, napęd optyczny(napęd DVD, CD), stacja dyskietek. Do każdego z tych podzespołów napisz pokrótce co to jest i walnij jakąś ilustrację a będziesz miał murowane 5+ xD