Wybierz określenia , których użyłbyś do opisania człowieka TOLERANCYJNEGO.

niewiedza , mądrość , szacunek dla przekonań , zarozumiałość , wyrozumiałość , poszanowanie różnorodności , odrzucenie , kultura osobista , uprzedzenie , takt , niechęć do obcych , napiętnowanie , krytykowanie , akceptacja .

2

Odpowiedzi

2010-04-12T14:24:37+02:00
szacunek dla przekonan, wyrozumialosc, poszanowanie roznorodnosci,akceptacja :)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:27:30+02:00
Szacunek dla przekonań ,wyrozumiałość ,poszanowanie różnorodności, akceptacja,
kultura osobista
11 4 11