Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:31:59+02:00
Samorząd szkolny
Gimnazjum nr 10
w Honolulu
im. Bonifacego

Prezydent miasta Honolulu

----> Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc i zgodę na przeprowadzenie zbiórki pieniędzy na leczenie chorej koleżanki.
----> Prośbę swą motywuję tym, że zebrane pieniądze wspomogą leczenie Andżeliki, która dzięki tym środkom będzie mogła poddać się specjalistycznemu leczeniu, które pomoże jej wrócić w pełni do zdrowia.
----> Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
(z prawej strony) Z poważaniem:
Przewodniczący samorządu uczniowskiego
Jan Kowalski


----> (ta strzałka oznacza akapit)
W prawym górnym rogu trzeba jeszcze napisać miejscowość i datę. Dane sobie pozmieniaj na jakie Ci pasuje :D
2010-04-12T14:36:07+02:00
Warszawa.12.kwietnia.2010


Drogi Prezydencie.

Jestem Ania Kowalska z gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w warszawie. Pisze ten list do pana z prośbą o rozpatrzenia tego listu ze względu na to co mam do powiedzenia w nim. Cała szkoła będzie zachwycona gdyby przeznaczył pan trochę pieniędzy na na naszą koleżankę, która jest bardzo chora.
Ma Białaczkę i jest w podwyższonym stadium choroby. Potrzebne są jej pieniądze na leki. Nasza szkoła już zebrała trochę pieniędzy na jej cel , ale potrzebne jest dużo więcej. Alicja ma 15 lat i jej rodzice nie mają tyle pieniędzy żeby zapłacić za tak drogie leki.Więc pisze ten list do pana, żeby nas pan wsparł i przeznaczył trochę pieniędzy na leczenie Alicji. Szkoła znajduje się na ul. Grunwaldzkiej. Przyjmiemy, każdą pana decyzje.Z góry dziękuje w imieniu Alicji.

Anna Kowalska.


1 1 1