Odpowiedzi

2009-11-03T20:45:45+01:00
Rozprawka — pisemna forma wypowiedzi, rozważania na określony temat.
2009-11-03T20:50:09+01:00
Tematem rozprawki zazwyczaj jest jakieś pytanie albo stwierdzenie. Jeśli jest to pytanie (przeważnie typu "tak lub nie"), to odpowiadasz, a później piszesz dlaczego tak uważasz i podajesz argumenty za tym stojące.
Jeśli jest to stwierdzenie to piszesz argumenty za.
Na końcu jakieś ładne podsumowanie i gotowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:53:11+01:00
Aby dobrze napisac rozprawke musisz ;
1 postawic jakas teze np. uwazam ze stwierdzenie " nie umiem napisac razprawki" jast prawdziwe ;]
2 podac jakies argumenty np. bo soe nie nauczylem, mialem zlych nauczycieli;]
3 napisac rozwiniecie np. stalo sie tak iz wybralem zla szkole i nauczycieli ;]
4 napisac zakonczenie np. powyzszymi argumentami mozna udowodnic ze teza "nie umiem napisac rozprawki" jest prawdziwa;]


PS. oczywiscie bez obrazy chcialam dobrze ci to wytlumaczyc ;]
a i jeszcze jedno rozprawka musi miec co najmniej trzy argumenty ;] pozdro ;]