Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:56:43+01:00
1.Czy Pańska rodzina byla też tak ambitna jak Pan?
2.Czy Pan posiada jakiś psedonim?
3.Czy zamienil by Pan na inną pracę?
4.Jak się Pan czyje w tym co robi?
5.Jakie są minusy Pańskie pracy(lub sławy)

Powino być ok ;)
2009-11-03T21:13:14+01:00
1. Czyim był pan pradziadkiem?
- Stanisława Augusta Poniatowskiego ostatniego króla Polski
2. Jakiego stronnictwa był pan przywódca?
- Profrancuskiego
3. Gdzie uczęszczał pan na Uniwersytet?
- w Lejdzie
4. Jako kto rozpoczął pan karierę na dworze?
- Jako sekretarz królewski
5. Czy pisanie było pana zyciowa pasja?
- Nie
1 1 1