1.Oblicz: Wszystko to liczby wymierne.
a)-66-44=
45-54=
b)-9-(-64)=
-111-333=
c)89-(-211)=
-7,5-(-2,5)=
2.Uzupełnij:
a)6-........=9
-4-........=1
b)-7-.......=-10
0-........=7
c)........-(-6)=-9
.........-(-4)=0
3.Oblicz:
a)5-7-13+15-22=
b)-21+16-3-12=24=
c)13,5-24+2,5-5,3+3,2=

3

Odpowiedzi

2010-04-12T14:32:51+02:00
1.Oblicz: Wszystko to liczby wymierne.
a)-66-44= -110
45-54= -9

b)-9-(-64)= -9+64 = 55
-111-333= -444

c)89-(-211)= 89+211 = 300
-7,5-(-2,5)= -7,5+2,5 = -5


2.Uzupełnij:
a)6-....(-3)....=9
-4-...(-5).....=1

b)-7-....3...=-10
0-...(-7).....=7

c)....-15....-(-6)=-9
...-4......-(-4)=0



3.Oblicz:
a)5-7-13+15-22= -15-7 = -22
b)-21+16-3-12-24= -5-15-36 = -56
c)13,5-24+2,5-5,3+3,2= -8-2,1 = -10,1
2010-04-12T14:33:31+02:00
A)-66-44=-110
45-54=9
b)-9-(-64)=55
-111-333=-444
c)89-(-211)=300
-7,5-(-2,5)=-5
2.Uzupełnij:
a)6-(-3)=9
-4-(-5)=1
b)-7-3=-10
c)-15-(-6)=-9
-4-(-4)=0
3.Oblicz:
a)5-7-13+15-22=-22
b)-21+16-3-12=24=? napewno się 24 nie równa
c)13,5-24+2,5-5,3+3,2=-10,1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:39:21+02:00
1.
a)-66-44=-110
45-54=-9
b)-9-(-64)=-9+64=55
-111-333=-444
c)89-(-211)=89+211=300
-7,5-(-2,5)=-7,5+2,5=-5

2.
6-(-3)=9
-4-(-5)=1
-7-3=-10
0-(-7)=7
3-(-6)=9
-4-(-4)=0

3.
a)5-7-13+15-22=-42+20=-22
b)-21+16-3-12+24=-36+40=4
c)13,5-24+2,5-5,3+3,2=19,2-29,3=-10,1