Odpowiedzi

2010-04-12T14:30:30+02:00
To było bardo wstrząsające. Najpierw wszyscy polacy poczuli szok a następnie żal i smutek. To bardzo przykre, że straciliśmy najważniejsze osoby w państwie. Miejmy nadzieję, że to sie już nigdy więcej nie powtórzy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:36:17+02:00
W sobotę rano włączyłam sobie TVN . Leciał program . " Dzień Dobry TVN . ! " Aż przerwali i powiedzieli , że rozbił się samolot z Prezydentem z małżonką .
Gdy się o Tym dowiedziałam , to bardzo mnie ta wiadomość wstrząsneła . Było mi bardzo przykro . Bo Polska straciła najważniejszą osobę - Lecha Kaczyńskiego .
Było mi żal tych rodzin jak się dowiedzieli , że samolot się robił z najważniejszymi osobami .

Nie wiem czy dobrze . :p
2 2 2