Odpowiedzi

2010-04-12T14:34:51+02:00
X-posiadłość hodowcy
0,6x-łąki
0,4x=8
x=20ha


E=mb²/2
2E=mb² /÷b²
m=2E/b²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:35:48+02:00
X- cała posiadłość
y-łąki hodowcy

100%-60%=40%

40%*x=8 ha
4/10 * x=8 ha
4x=80 ha
x=20 ha

60%*x=y
6/10 * 20 ha= y
y=12 ha

zadanie 2.
E=mb²/2
2E=m*b²
m=(2E)/b²
2010-04-12T14:41:58+02:00
1.
Ł=60%x
Ł=x-8

x-8=0.6x
x=0,6x + 8
x= 6/10x + 8
x - 6/10x = 8
4/10x= 8
x= 8 * 10/4
x= 80/4
x = 20 ha

2.
E=mb²/2 E/m=b²/2 m/E=2/b²
m=2E/b²