Odpowiedzi

2009-11-03T21:01:38+01:00
Władysław chyba królem litwy a kazimierz raczej polski
...
reszte nie mam pojęcia
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T22:14:28+01:00
Wałdysław został obwołany królem Czech i Węgier
Kazimierz - ? nie wiem
Jan Olbracht - krol Polski w w 1492 roku
Aleksander - Od 1492 roku pełnił urząd wielkiego księcia litewskiego
Zygmunt - Zostal krolem Polski w 1506 roku
Fryderyk - ? nie wiem
5 2 5