Odpowiedzi

2010-04-12T14:38:46+02:00
Ja sądze ze była bym tolerancyjna dla takiego osrodka ,poniewaz kazdy ma prawo do leczenia i nawet jesli jest to HIV.Miejsce nie ma znaczenia dla mnie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • midi
  • Rozwiązujący
2010-04-12T14:42:27+02:00
Tolerowałabym istnienie takiego ośrodek ,ponieważ HIV jest poważną chorobą upośledzenia odporności,na którą może zachorować każdy z nas przez np. kontakt z zarażoną krwią. Trzeba takim ludziom pomagać walczyć z chorobą,która nie jest uleczalna,ale można załagodzić jej następstwa i inni potrzebują wsparcia, bo gdybyśmy sami złapali wirus HIV chcielibyśmy otrzymać wparcie i pomoc od innych.