Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T14:45:55+02:00
Korzystamy z bardzo prostej reguły,że że u2+u1=z1+z2, a w tym przypadku mamy z1=120,z2=200 i u1=100, więc podstawiamy: 100+u2=120+200,dlatego równość musić być spełniona a więc 120+200=320,więc po tej pierwszej stronie też musi być 320,więc 100+220=320 i stąd wniosek,że u2=220
2010-04-12T14:47:57+02:00
U₁ Z₁
--- = ----
U₂ Z₂

100 120
--- = ----
U₂ 200

zera skreślamy w 120 i 1 w 200

mnożymy na ukos

12*U₁=100*20

100*20
u₁=-----------------
12
u₁ ≈167