Odpowiedzi

2010-04-12T14:50:36+02:00
Usiadłem na fotelu, tam na mnie czekała najlepsza mama świata.
-Mogę zadać pani kilka pytań?- zapytałem
-Tak, ale tylko kilka, bo bardzo się spieszę- odpowiedziała.
-?Więc przejdźmy do rzeczy?
-Dzięki czemu stała się pani najlepszą mamą świat-
-Ten tytuł nadały mi moje dzieci, a ja tylko starałam się zawsze wspierać je, troszczyć się o nie i kochać-rzekła
-Czy były w pani życiu ciężkie chwile?- zadałem następne pytanie
-Oczywiście, jak w życiu każdego człowieka. Zmagałam się z ciężką chorobą mojej córki. Mój jedyny brat zachorował na AIDS miewałam kłopoty finansowe, ale dzięki wytrwałości i pomocy rodziny stawiłam czoło wszystkim problemom- opowiadała
-Jakie były pani najszczęśliwsze chwile?- zapytałem
- Przeżyłam wiele miłych dni ale najszczęśliwsze były te w których narodziły mi się moje dzieci- odpowiedziała ze wzruszeniem
-Jakie są pani plany na przyszłość?
Moim marzeniem jest założenie fundacji pomagającej dzieciom dotkniętym przez zły los- odpowiedziała
-W takim razie życzę pani powodzenia i dziękuję za wywiad
Najlepsza Odpowiedź!
2010-06-24T19:47:06+02:00
- Cześć mamo!
- Witaj córeczko!
- Czy mogę Ci zadać parę pytań?
- Pewnie!
- Może najpierw : czy cieszyłaś się, kiedy dowiedziałaś się, że jesteś w ciąży?
- Oh, bardzo. Od razu powiedziałam o tym twojemu tacie.
- I ...?
- I bardzo się ucieszył.
- Aha, a może mi powiesz jak miałby na imię synek , a nie ja?
- Ah, ciekawe pytanie. Myśleliśmy o Piotrusiu.
- Oh, czyli byłabym Piotrusiem?
- Tak.
- A może odpowiesz jeszcze na jedno pytanie?
- Jasne.
- Jak bardzo mnie kochasz?
- Na zabój!!!