Odpowiedzi

2009-11-03T21:12:45+01:00
Do której części planety?? do 1 czy której?? napisz mi wiadomość to ci zrobię ok??
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:22:06+01:00
4/6

a) Atlas geograficzny, mapa samochodowa.

b)
Internet, encyklopedia.

c)
Internet, ksiązki.

d)
Wiadomości, prognoza pogody.

4/9

a)
b-
2*N
66*W
c-
58*N
24*E

b)

e-
5*40'N
34*50'W

f-
76*20'S
91*30'E

5/10
a - sam musisz zrobić. Ale powinno wyjść Australia

b)
Australia
c)
Sydney
d)
150*E
35*S

7/12
1. Częstochowa
2. Bydgoszcz
3. Elbląg
4. Kielce
5. Poznań
6. Wrocław
7. Tarnów
8. Kalisz
9. Białystok
10. Gniezno
11. Przemyśl
12. Rzeszów

a) Londyn
b) Greenwich
c)
* Położenie geograficzne naszej pozycji
* Można obliczyć sumę kilometró z danego miejsca do innego.
* Prędkośc z jaką się poruszamy jadąc samochodem
* Czas jaki przejechaliśmy z jakiegoś punktu.\

4/17 NIe mam.
2 5 2
2009-11-03T23:22:39+01:00
Wszystkie co masz wyżej są poprawne.
zad 4 str.17
a) Grób Nieznanego Żołnierza-4b
TEATR WIELKI-3B
KATEDRA SW.JANA -1C
PAŁAC STASICA -5D
B)A.FREDRY,WIERZBOWA,PLAC TEATRALNY,SENATORSKA,J.MOLIERA
C) 1cm-260m
1cm-0,26km
0,26*4=1,04km
D) północno-zachodni
E) 2a
1 5 1