1.Dlaczego potrzebujemy przyjaciol?
2.Czego oczekuje od przyjaciela?
3.Czy Jezus jest moim przyjacielem , uzasadnij odpowiedz.
4.Dlaczego czlowiek powinien zawsze wybaczyc?

Maja to nie byc odpowiedzi po 1 zdaniu . tylko kilka.
z gory thx

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • puc
  • Początkujący
2010-04-12T15:01:01+02:00
1. Potrzebujemy przyjaciół przede wszystkim do tego, aby nie być samym, aby mieć z kim pogadać i aby ktoś nas pocieszał w trudnych sytuacjach. Posiadanie przyjaciela jest bardzo ważne. Wtedy wiemy, że dla kogoś się liczymy.

2.Od przyjaciela oczekuję na pewno szczerości, bo to bardzo ważny czynnik. Każda przyjaźń jest na pewno oparta na szczerości. Bez niej nie ma niczego.

3. Jezus jest z całą pewnością przyjacielem każdego z nas. On wie co tak na prawdę nas interesuje, wie co lubimy i czego pragniemy. To przecież on nas stworzył.

4. Człowiek powinien zawsze wybaczać, bo nienawiść jest straszna. To kłębienie w sobie złych emocji. Kiedy komuś wybaczamy czujemy się od razu lepiej, jest nam lżej na sercu.

3 3 3
2010-04-12T15:14:09+02:00
1. Przyjaciół potrzebujemy do podzielenia się różnymi złymi i dobrymi sprawami.
2.Oczekujemy od przyjaciela wsparcia w rożnych sprawach i jego zdania co on sądzi o tej sprawie.
3.Tak owszem z Jezusem powinniśmy mówić o wszystkim
o tych dobrych sprawach i złych.
4.Człowiek powinien zawsze wybaczać dlatego ze P.Bóg wszystkim wybaczył i umarł za nasze grzechy na krzyżu.
1 1 1