Odpowiedzi

2010-04-12T14:56:29+02:00
Śmierć- smutek, żal, rozpacz, gniew, zdruzgotanie, przygnębienie, udręka, ból, zawiedziony, ponury.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:05:13+02:00
Żal
rozgoryczenie
załamanie
przygnębienie
depresja
zasmucenie
melancholia
zaduma
przykrość
mroczność

umierać
konać
odejść
dogorywać
dogasać
odchodzić
przemijać
ustawać
kończyć się

zejście z tego świata
godzina śmierci
łoże śmiertelne
przejście na drugą stronę
odejść do wieczności
zapaść w wieczny sen
koniec życia
ostatnia godzina
kres życia
zguba
agonia
zgon
patrzeć śmierci w oczy
żegnać się z tym światem
żegnać się z życiem
przenosić się do wieczności
odchodzić na wieczną wartę
iść do Boga
być jedną nogą na tamtym świecie
tracić blask
7 5 7