Odpowiedzi

2010-04-12T18:30:41+02:00
Ja mam tylko drugie

BACH
HELMET
OPERA
PICOLLO
DANIEL
NUTY

1.Jan Sebastian...
2.Dramat Shekspira
3.Grają tam Różne instrumenty muzyczne.
4.Mały flecik
5.Napisał Przypadki Robinsona Cruzoe
6.Litery w muzyce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:50:05+02:00
2.
1)mikołaj.....-ojciec chopina odp.chopin
2)ulubiona opera fryderyka -hrabina
3)miejscowość narodzi chopina -żelazo!wa wola
4)matka kompozytora byłana rodowości -polskiej
5).....perluge--------edi!uta
6)jedna z miłości chopina --------Natalina Wiełowa

miałam z tego konkurs i wygrałam mam nadzieję że sie przyda