Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:01:20+02:00
Ale to chyba układ współrzędnych xd funkcja przypisująca każdemu punktowi danej przestrzeni (w szczególności przestrzeni dwuwymiarowej – płaszczyzny, powierzchni kuli itp.) skończony ciąg (krotkę) liczb rzeczywistych zwanych współrzędnymi punktu.

Mam tak w zeszycie ;d
1 1 1
2010-04-12T15:07:12+02:00
Współrzędne – szerokość i długość mierzone w stopniach, minutach i sekundach kątowych.
1 4 1