Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:02:52+02:00
- waćpan - dawny zwrot grzecznościowy (skrót od "waszmość pan")
- powała - sufit, pułap
-mospan - dawny zwrot grzecznościowy (odpowiada dzisiejszemu "pan")
- powiastka - opowiastka
-inszy - inni
-gniaździe - gnieździe
-mię - mnie
-obyczajmi - obyczajami
-żem poszedł - poszedłem
licze na naj ;x
5 4 5
2010-04-12T15:02:56+02:00
Lecim - lecimy .
zważcie - uważajcie
caca - wporządku
2 4 2
2010-04-12T15:05:17+02:00
Mię (mnie), niewiasta (kobieta), żem poszedł (poszedłem)
xDD
2 3 2