Odpowiedzi

2009-11-03T21:04:11+01:00
X-y=5-x
2x-3y=6-3y

x+x-y=5
2x-3y+3y=6

2x-y=5
2x=6

x=6/2

x=3

2*3-y=5
6-y=5
-y=5-6/podzielic -
y=1
3+3-1=5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:09:08+01:00
Y=5-x-x
-3y=6-3y-2x

y=-2x+5
2x=6

y=2x+5
x=3

y=2x+5
tworzymy tabelkę aby poznać punkty przez które ta prosta przechodzi
x -1 0 1
y 3 5 7
na osi OX rysujesz prostą w punkcie 3 a na osi OY zaznaczaczasz punkty (-1;3), (0;5) ;(1:7) i je łączysz