Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:10:53+02:00
5z = 3z+8
5z - 3z = 8
2z = 8 ÷2
z = 4

4u+2 = u-7
4u - u = -7 - 2
3u = -9 ÷ 3
z = -3

-t+2 = 4+t
-t - t = 4 - 2
-2t = 2 ÷ -2
t = -1

2w+3 = 4w-5
2w - 4w = -5 -3
-2w = -8 ÷ -2
w = 4
1 5 1
2010-04-12T15:11:00+02:00
5z=3z+8 |-3z
2z=8 |:2
z=4

4u+2=u-7 |-u
3u+2=-7 |-2
3u=-9 |:3
u=-3

-t+2=4+t |+t
2=4+2t | -4
-2=2t |:2
-1=t
t=-1

2w+3=4w-5 |-2w
3=2w-5 |+5
8=2w |:2
4=w
w=4
1 5 1