Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T15:07:40+02:00
UWAGA

Wczoraj zgubiłam psa. Zerwał się ze smyczy w (miejscowość...). Nazywa się Łatek. Jest biały w brązowe łaty. Smycz koloru czerwonego. Pies młody ok. 2 lat. Średniego wzrostu. Przyjazny ludziom i innym zwierzętom. Uczciwy znalazca dostanie nagrodę. Kontakt ..............


DAsz najjjj
10 3 10
2010-04-12T15:08:13+02:00
W dniu dzień miesiąc w (nazwa twojego miasta + ulica) uciekł mi pies. Wabi się XXnazwaaXX, Husky z niebieskimi oczami. Ma nie całe 1,5 roczku. Uczciwego znalazcę proszę o kontakt pod nr tel. 111-111-111
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:12:48+02:00
OGŁOSZENIE.!!!
Dnia 12.04.10.r o godz. 15;05 na terenie osiedla zaginął owczarek niemiecki, o krótkiej sierści koloru brązowego. Na jego boku widnieje blizna w kształcie strzałki. Pies jest w trakcie leczenia. Na znalazcę czeka nagroda. Telefon...

:)
9 4 9