Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:11:05+02:00
1)
3x + 2 = 2x + 4
3x-2x = 4-2
x = 2

0,5 x - 1,5= 2x - 3
0,5x-2x = -3+1,5
-1,5x = - 1,5 / :(-1,5)
x = 1

2)
musi wyjść ze x=5; lewa strona musi być = prawej, więc za x podstawiamy 5 a ? jest niewiadomą czyli y

3x - 4 = ?
3*5 -4 = y
15-4 = y
11 = y

w miejsce ? musimy wstawić 11
1 4 1
2010-04-12T15:11:59+02:00
1)
3x + 2 = 2x + 4
3x - 2x = 4 - 2
x = 2

0,5 x - 1,5= 2x - 3
0,5x - 2x = -3 + 1,5
- 1,5x = -1,5 / :( -1,5 )
x = 1
1 3 1