Odpowiedzi

2010-04-12T15:14:39+02:00
Kilimandzaro - 5895 m n.p.m. Afryka
Góra Kościuszki 2228 m n. p.m. Australia
Mac Kinley 6134 m n.p.m. Ameryka Północna
Mount Black 4748 m n.p.m Europa
Aconcagua 6962 m n.p.m. Ameryka Południowa
Mount Everest8850 m n.p.m. Azja
Wizon gatunek norki żyjącej dziko w Ameryce Północnej; norka amerykańska
11 4 11
2010-04-12T15:16:16+02:00
Kilimandzaro- Afryka, 5895 m n.p.m
Góra Kościuszki-Australia, 2228 m n.p.m
Mac Kinley-Ameryka Połnocna, 6134 m n.p.m.
Mont Blanc-Europa,4810,45 m n.p.m.
Aconcagua-Ameryka Poludniowa, 6962 m n.p.m..
Mount Everest-Azja, 8850 m n.p.m


6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:17:04+02:00
KILIMANDZARO- leży w Tanzani, ma 5895 m.n.p.m
GÓRA KOŚCIUSZKI- leży w Australii, ma 2228 m.n.p.m
MA KINLEY- leży w Ameryce Północnej, ma 6134 m.n.p.m
MOUNT BLACK- leży w Szkocji, ma 4748 m.n.p.m
ACONCAGUA- lezy w Andach i Ameryce Południowej, ma 6962 m.n.p.m
MOUNT EWEREST- leży w Himalajach 8848 m.n.p.m
7 3 7