Uzupełnij...:) prosze o odp


ile ścian,krawędzi,wierzchołków ma graniastosłup trójkątny
ile ścian,krawędzi,wierzchołków ma graniastosłup czworkoątny
ile ścian,krawędzi,wierzchołków ma graniastosłup pięciokątny
ile ścian,krawędzi,wierzchołków ma graniastosłup sześciokątny

3

Odpowiedzi

2010-04-12T15:13:49+02:00
Granisatosłup trójkątny :
ściany : 3
krawędzie : 6
wierczhołki: 3

g. czworokątny :
ściany : 4
krawędzie : 12
wierzchołki : 8

g pięciokątny :
ściany : 5
krawędzie : 15
wierzchołki : 10

g szesciakątny:
ściany : 6
krawędzie : 18
wierzchołki : 12
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:13:50+02:00
Ile ścian,krawędzi,wierzchołków ma graniastosłup trójkątny ?
ścian: 5
krawędzi: 9
wierzchołków: 6

ile ścian,krawędzi,wierzchołków ma graniastosłup czworkoątny ?
ścian: 6
krawędzi: 12
wierzchołków: 8

ile ścian,krawędzi,wierzchołków ma graniastosłup pięciokątny ?
ścian: 7
krawędzi: 15
wierzchołków: 10

ile ścian,krawędzi,wierzchołków ma graniastosłup sześciokątny ?
ścian: 8
krawędzi: 18
wierzchołków: 12

Pozdrawiam :)

3 5 3
2010-04-12T15:14:14+02:00
Graniastosłup trójkątny :
ścian : 5
krawędzi : 9
wierzchołków : 6

graniastosłup czworkoątny:
ścian : 6
krawędzi : 12
wierzchołków : 8

graniastosłup pięciokątny
ścian : 7
krawędzi : 15
wierzchołków : 10

graniastosłup sześciokątny
ścian : 8
krawędzi : 18
wierzchołków : 12

ewe1997 ma na 100% dobrze
1 5 1