Siema ;)

Może po zdarzeniach ostatnich dni mało kto ma ochotę pomagać innym w takich rzeczach .. [*]
Ale ja bardzo potrzebuje pomoc !

Mam zadane :
Napisz w jaki sposób Ty doświadczasz Bożej miłości.

Proszę ! Mam to na jutro !
Za każde rozwiązanie 5 !
Z góry dzięki !

3

Odpowiedzi

2010-04-12T15:11:48+02:00
Hm.. Np.
Bożej miłości doświadczam poprzez wysłuchane modlitwy. Jak i, że jestem cała i zdrowa tak jak i moi bliscy. Gdy nie mam już na nic siły, to Bóg mi ją daje.
1 5 1
2010-04-12T15:12:12+02:00
Ja doświadczam Bożej miłości poprzez modlitwę. Kiedy mam jakieś problemy lub mam sprawdzian a sie nie uczyłem modlę sie 10 różańca i mam wiare że Bóg mi pomorze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:13:31+02:00
- Bóg pomaga mi na co dzień walczyć z problemami.
- Bóg odpuszcza mi i innym ludziom grzechy.
- Bóg 'dba' o moje zdrowie.
- Również doświadczam Bożej miłości poprzez modlitwę.
1 5 1