Odpowiedzi

2010-04-12T15:20:42+02:00
Powietrze Tu i Tam
Powietrze woła nas
Powietrze To magazyn światła, ognia i wody.
Zawsze będzie z nami w Domu na Dworzu
Będzie się z nami przy lekcjach w kąpaniu
Powietrze Jest na Świecie najważniejsze
Koniec i Basta .:)



Mam nadzieje że pomogłam sama wymysliłam:))
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:23:08+02:00
Powietrze
Powietrze? Co to takiego?
Mieszanina gazów? Nic błędnego.
Myślisz, do czego służy?
Dzięki niemu Twój czas się dłuży.
Słabo rozpuszcza się w wodzie
Z nim jeździsz nawet po lodzie.
Bezbarwne, bezwonne, bez smaku
Znajdujące się przy każdym ssaku.
Stężone, niestężone-nieważne
Ważne, że działa na naszą wyobraźnię.
Jedni myślą, to przecież gaz
Inni zaś - środek przetrwania dla ludzkich mas.
Składa się z azotu, tlenu, dwutlenku węgla
Oraz innych gazów - to cała pętla.


3 5 3