Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T15:18:16+02:00
30-100%
x-30%
x=30*30 /100
x=9

30-9=21
100%-16%=84%

84%-21
16%-x
x=21*16 /84
x=4

9-4=5
Odp:Z tej klasy odeszło 5 dziewczyn.
4 4 4
2010-04-12T15:18:29+02:00
30 100%
x 30%

x=9

30-9=21

100-16=84%

84% 21
16% x

84x=336
x=4


9-4=5
1 5 1
2010-04-12T15:22:28+02:00
30---100%
x-30%

x=30*30/100
x=9 dzieczyn bylo 9 w klaise

30-9=21

100%-16%=84%

84%-21
16-x
x=16*21/84=4

9-4=5

Odeszlo 5 zostalo 4
1 1 1