Odpowiedzi

2010-04-12T15:15:16+02:00
Po krótko:
DEDAL-mądrość
IKAR-głupota
40 4 40
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T15:16:03+02:00
No to Dedal: uczciwy, rozważny, mądry
Ikar: lekkomyślny, nierozważny, niemądry

Dedal pokazuje jak wielka może być miłość do swojego syna, a Ikar pokazuje do czego prowadzi nieposłuszeństwo w stosunku do starszych osób, ojca. ;D

liczę na naj !!
30 2 30