Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:16:05+02:00
-Teren jest dobry do uprawy ziemi

-Bliskość morza

-wygodne dla ludzi ukształtowanie terenu
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T15:19:49+02:00
Nizina Chińska powstała z osadów rzecznych.Dzięki nim jej gleby są bardzo żyzne.Umożliwia to uprawę roślin na tym obszarze.Panuje tam ciepla i długa pora roku.Gleba jest zasobna w wode.Dlatego te tereny są gęsto zaludnione.Na 1 km/2 Niziny Chinskiej przypada ponad 200 mieszkanców.