Odpowiedzi

2009-11-03T21:10:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Bóg
  • Początkujący
2009-11-03T21:10:50+01:00
Uprawa Ziemniaka
Uprawa Kapusty
Uprawa Marchwi
Uprawa Cebuli
Uprawa Papryki (w gruncie i pod osłonami)
Uprawa Pomidora
Uprawa Buraka ćwikłowego
Uprawa Buraka cukrowego
Uprawa Żyta
Uprawa Pszenicy
Uprawa Owsa
2009-11-03T21:15:15+01:00
- Rolnictwo ekologiczne
- Sadownictwo Ekologiczne(Jabłka,gruszki,śliwki)
- Ekologiczne uprawy warzyw i owoców(marchew,burak,kapusta,ogórek,brukiew truskawki,maliny)