Zad . 1
Trawnik przy domu Państwa Miodońskich jest prostokątem o wymiarach
10 x 12m .
Ile opakowań nawozu Unicus ( 25 m . ) należy kupić, aby nawieść ten trawnik . ?

Zad . 2
Państwo Wilczyńscy kupili nowe dwupokojowe mieszkanie. Podloga jednego z pokoi ma ksztalt prostokąta o wymiarach 4,2m x 5,1m, a podloga drugiego pokoju ma ksztalt kwadratu o boku 4,8 m .
Ile metrów kwadratowych parkietu potrzeba do wylożenia podlógw obu pokojach ?
Prosze o szybką odpowiedź .

W Zad. 1 Ma wyjść 5 opakowań .
W Zad. 2 Ma wyjść 44,46 m kwadratowych .

Prooosze . Szybko .
Dam naj . ... ^^
Proszee ;)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T15:19:04+02:00
Zad2
4,2m * 5,1m = 21,42m2
4,8m * 4,8m = 23,04m2
21,42m2 + 23,04m2 = 44,46m2
2 5 2
2010-04-12T15:22:12+02:00
Z1
10*12=120
120:25=5 w przybliżeniu więc jest potrzebne 5


z2
4,2*5,1=21,42
4,8*4,8=23,04
21,42+23,04=44,46
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:23:24+02:00
1
10*12=120m²
120m²:25=4.8≈5 opakowań ;)

2
4.2*5.1=21.42 m²
4.8*4.8=23.04

21,42+23.04=44.46 m ²

na 100 % db!
3 3 3