Śniardwy to największe pod względem powierzchni jezioro w Polsce. Objętość wody w tym jeziorze wynosi około 0.66km sześcienne . wyobraź sobie że wodę z tego jeziora przelewa się do 100l beczek . czy bilion takich beczek wystarczy??


PLIS PROSZĘ SZYBKĄ ODPOWIEDŹ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:22:16+01:00
1 km³=1 0000 0000 0000dm³ 1dm³=1litr 0,66km³=660000000000dm³:100=6600000000 beczek odp.wystarczy tylko 6 miliardów i 600milionów beczek
2 3 2
2009-11-04T00:10:39+01:00
0,66km³=660000000000dm³:100=6600000000 beczek odp.wystarczy