Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:18:43+01:00
P=1,21pi m^2
wzor na Pole P=pi r^2 wiec 1,21 =r^2 z czego r=1,1

wzor na obwod (dlugosc) O=2 pi r z czego O=2*1,1*pi=2,2 pi m
2009-11-03T21:24:02+01:00
1,21π²=πr²/:π²
1,21=r
obw=2πr=2π1,21=2,42π=2,42x3,14=
2009-11-03T21:24:44+01:00
P =1,21 pi
P = pi*r^2
pi*r^2 = 1,21 pi
r^2 = 1,21
r = 1,1
c = 2pi*r = 2 pi*1,1 =2,2 pi
Odp.Obwód koła równy jest 2,2 pi metrów.
Uwaga - nie ma długości koła lecz długość okręgu.